קבלת ווסת ואיחור בווסת
דיון מתוך פורום התבגרות מינית - נערות ומתבגרות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הבת שלי נושקת ל11. קיבלה בפעם הראשונה לפני כחודשיים . אנחנו נמצאים כשבועיים כמעט אחרי החודש השלישי והווסת טרם הגיעה. מציינת שסימני התבגרות כבר הגיעו ב"ה. האם טבעי או שמצריך מעקב אצל רופאת נשים?.
מזל טוב לקבלת הווסת. בשנתיים הראשונות (ואף יותר) יש אי סדירויות ואף הפסקות שיכולות להיות ארוכות. אין צורך להתרגש. מומלץ לגשת למעקב רופא נשים אם לא קיבלה ווסת לאחר 6 חודשים מהווסת האחרונה. אני מודעת לגילה הצעיר של הנערה ולמרות שהסיכויים קטנים, במידה והנערה פעילה מינית, יש לשלול הריון.