מחזור ילדה בת 13.....
דיון מתוך פורום התבגרות מינית - נערות ומתבגרות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי אני אמא לבת 13 היא קבלה מחזור פעם ראשונה בחודש אפריל ושוב קבלה חודש 5 6 7 כלומר ארבע פעמים היא אמורה לקבל לפני שבוע וחצי והיא לא קיבלה לא מקיימת יחסי מין לא יודעת אפ המחזור מאחר או נעלם אין תסמינים של כאב בטן או אי נוחות מה עלינו לעשות?
שלום, בשנים הראשונות לקבלת ווסת ישנם אי סדירויות וזה נחשב לתקין. אי סדירויות יכולות להתבטא במדך הווסת, תדירות וכן בחוזק. אין חשש. באם לא יהיה ווסת לאחר 3-4 )כלומר לא היו 3 ווסתות צפויות( ניתן לפנות להערכה מול רופאת נשים.