הורמונים ,התפתחות הגוף בגיל מוקדם
דיון מתוך פורום התבגרות מינית - נערות ומתבגרות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בת 12 והחזה שלי ממש גדול לגילי לאף אחת מבנות כיתתי אין כזה חזה גדול קיבלתי מחזור בגיל מוקדם .באותה תקופה הייתה הקורונה וכל יום שתיתי קפה קר אמא שלי אומרת שבחלב יש הורמונים ובגלל זה התפתחתי מהר זה נכון?(אין לאף אחד מהמשפחה שלי חזה גדול או שהתפתח לו בגיל מוקדם ,אמא שלי עשתה ניתוח להגדלת חזה כי לא היה לה ) זה הגיוני?
היי נויה, לא סביר שההתפתחות תהיה מושפעת מחלב בצורה כזו, ייתכן ישנם מרכיבים אחרים בדיאטה שיכולים גם להשפיע. סביר שההתפתחות שלך מושפעת מגנטיקה ומגורמים נוספים, אף על פי שלאמך לא היה מבנה גוף דומה לשלך. בכל מקרה אם זה מטריד אותך, ממליצה ללכת להבדק אצל רופא ילדים/נשים.