R47
דיון מתוך פורום תרופות הומאופתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
רציתי לדעת האם R47 יכול להחמיר את הסימפטומים שלשמם אני לוקחת את הטיפול הזה, כי מאז שאני לוקחת את זה התחושה היא שחזרו לי התחושות הלא טובות.הפסקתי עם הטיפול.אני לוקחת גם צמחי מרפא סיניים וגם VITA C-15 FORTE.אודה לתשובתך
שלום, לא ידועות תופעות כפי אלה שאת מתארת. אם כי הקשבה לגוף חשובה ומומלץ להפסיק ולראות ההשפעה. אני ממליץ לנסות הפסקה של שבוע-שבועיים ואם יש עדיין צורך להתחיל מחדש לעוד כמה ימים ולבחון העניין. באופן כללי רק הטיפול הסיני יכול להיות ריאקטיבי- אך לא פירטת מהו- דברי עם המטפל הסיני שלך ובררי השלכות הטיפול. בריאות טובה, צוות בית מרקחת מרכז הצפון 0544242655