אגוז ירוק בנפט
דיון מתוך פורום תרופות הומאופתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב הייתי השבוע אצל הומופאטית שנתנה לשני ילדיי הקטנים (3 ושנה וחצי) טיפות לטפטף לתוךהשקדים פעמיים ביום למשך חודש בשל שקדים נפוחים וסטרפטוקוק A. לטיפות קוראים אגוז ירוק בנפט ויש לו ריח חזק של נפט. האם זה הגיוני לתת לילדים כל כך קטנים תרןפה כזאת? כי הבנתי שנפט פוגע בקני הנשימה. תודה אמא מודאגת
לקריאה נוספת והעמקה
לא מכיר תרופות בכזה שם - מכיר בשמות לועזיים ואז מופיע לצידם הפוטנץ (הריכוז). אנא העתיקי שם התרופה כפי שמופיע במרשם או על הבקבוקון ואענה לך. ריח הנפט אינו סביר- מכסימום ייתכן ריח של אלכוהול. מוזמנת לדבר איתי שמעון בית מרקחת מרכז הצפון 0544242655