מיץ עשב חיטה
דיון מתוך פורום תרופות הומאופתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האם צריך לעשות הפסקה בשתיית מיץ עשב חיטה? למשל לשתות חודש ברציפות ולעשות שבוע הפסקה. ידוע על בעיות שנגרמות עקב שתייה רציפה ללא הפסקה?
לקריאה נוספת והעמקה
היי, באופן כללי אנחנו ממליצים על הפסקה כל שלושה חודשים לחודש, אין הדבר הכרחי, אין סיבה לתופעות כאלה או אחרות וגם אין התמכרות. המלצתנו נובעת מתוך האמונה שהגוף צריך הרף מדי פעם כדי להמשיך בבריאות טובה, לאחר מכן כדאי לשנות מינון ולראות האם ההשפעה דומה או פחותה... כל טוב, שמעון בית מרקחת מרכז הצפון 0544242655