לא ישן בלילה
דיון מתוך פורום תרופות הומאופתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בשבועות האחרונים מתעורר באמצע הלילה ולא מצליח להרדם בשנית, קראתי על תרופה טבעית "נוקבל" האם היא עוזרת, תודה למשיבים
לקריאה נוספת והעמקה
שלום, מדובר בפורמולה המכילה ארבעה צמחי מרפא . מליסה, פרג, הומולוס ופסיפלורה - השילוב שלהם עשוי לעזור להשריית שקט ורוגע ומתוך כך לאפשר הרדמות קלה יותר . אין מדובר בפורמולה הומיאופתית - זהו פורום תרופות הומיאופתיות... ובכל זאת במקרים רבים פורמולה זו מקלה על הירדמות ומסייעת לתהליך השינה, מקווים שגם לך תסייע. נשמח לסייע, צוות בי"מ מרכז הצפון 0544242655