אשלגן גבוה
דיון מתוך פורום תרופות הומאופתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב !! אני בן 62 וסוכרתי כבר 13 שנה . אני מטופל על ידי כדור שנקרא זנואט ומאוזן פחות או יותר .רמת האשלגן שלי די גבוהה 5.7 משנת 2009 . רופא המשפחה לא הסב את תשומת ליבו לזה. לאחרונה עברתי ניתוח של הוצאת כליה עקב גידול סרטני ובבית חולים נאמר לי שהאשלגן גבוה . גם לאחר הוצאת הכליה עשיתי בדיקות דם ורמת האשלגן נשארה זהה 5.7 . ביררתי כבר אצל רופא המשפחה ואצל נפרולוג ועד עכשיו לא עלו על הבעיה . אשמח מאד אם תוכל לענות לי . תודה רבה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום, אין פורום זה יכול לענות על שאלתך, כדאי לברר אצל נפרולוג. כל טוב, צוות בית המרקחת 0544242655