גזים אצל תינוקת בת חודש וחצי
דיון מתוך פורום תרופות הומאופתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב. בתי ניזונה אך ורק מתחליף חלב של סימילאק (למהדרין) וסובלת מגזים קשים, על אף שמקבלת לפני מרבית ההאכלות סימיקול (אחרי ניסיון לא מוצלח עם גרפווטר שגרם לה לפליטות רציניות). נודה לך אם תוכל להמליץ לנו על טיפות הומאופטיות. כמוכן, אם יש לך טיפים נוספים שיוכלו להקל עליה. תודה רבה וישר כוח!
שלום, לדעתי יש חשיבות לקבלת פרטים נוספים להבנת התמונה לפני שנוטלים תבריא כלשהו. באופן כללי להומיאופטיה יש לא מעט פתרונות לעניין קמומילה , למשל מהווה את אחד התבריאים היעילים ביותר לגאזים בעוללים, אך אין זה אומר שזה המתאים לביתך. ממליץ להיעזר בהומיאופט מוזמנת להיוועץ בכל עת צחי אשרוב 0544546665