אסטמה ילדים
דיון מתוך פורום תרופות הומאופתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב! לבתי בת 9 גילו אסטמה. אנו מעוניים בטיפול הומיאופטי. אנו גרים בבאר-שבע.
לקריאה נוספת והעמקה
שלום מרינה, יש הרבה תבריאים הומיאופטיים לטיפול באסטמה. אני ממליץ על פגישה עם איש מקצוע בבאר שבע (אגב, גם לקופות החולים יש מטפלים מצויינים ) שיתן את הטיפול המתאים . בכל מקרה יש חשיבות להתייחס גם לתזונה כבסיס לבריאות איתנה. כל טוב, צחי אשרוב 0544546665
לצערי הרב איני שייכת לקופת חולים מכבי ואין להם רופא הומייאופט בבאר שבע למרות שיש ל מכבי זהב, לכן רציתי לקבל המלצה למומחה שמקבל בבאר שבע באופן פרטי