מערכת העצבים המרכזית
דיון מתוך פורום תרופות הומאופתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
והאם הטיפול יכל לעזור לחולשה של מערכת העצבים המרכזית, כימעט בטוח שניגרם לי בעיקבות לקיחת "הראקוטן"(ליפני 5 שנים) מאז אני סובלת מיסימפטומים במערכת הנשימה והקיבה,עוד בזמן שלקחתי את הכדור התחלתי ליסבול תודה
האם יש טיפול הומאופתי שיכל לעזור לחולשה של מערכת העצבים המרכזית? הסימפטומים שאני סובלת מהם: הם קשיים בנשימה וסימפטומים של מערכת הבליעה פשוט מאד תודה