הומאופתיה בהריון
דיון מתוך פורום תרופות הומאופתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, רציתי לדעת האם אפשר להשתמש בתרופות הומאופתיות בהריון ? כרגע אני בשבוע 12 מאוד כואב הגרון ורוצה לקחת angin heel להקל על הכאב- כדורים למציצה אותם לקחתי לפני שנכנסתי להריון כשסבלתי מכאב גרון. אשמח לתשובה מהירה ככל האפשר
לקריאה נוספת והעמקה
לרוב אין בעיה ליטול תסריטים הומיאופטיים בהריון. אם כי יש כאלה שאסור ליטול בהריון לכן חשוב לברר קודם הנטילה. אנגינהיל הינה תרופה מורכבת שמותרת בהריון צחי אשרוב