טיפול בצלקת עקב כוויה
דיון מתוך פורום תרופות הומאופתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום! לבן שלי בן כשנתיים וכמה חודשים נשארה צלקת עקב כוויה בדרגה שניה. בצורת פס, במקום כיפול של היד (בצד הפנימי של המרפק). רפואה קונבנציונלית מציעה טיפול מקומי בסיליקון שיישאר באזור הצלקת 23 שעות בימימה. אני לא כל כך שלמה עם הטיפול הזה וחשבתי שאוכל לקבל מכם המלצות לטיפול אלטרנטיבי (שמנים, משחות טבעיות וכו') תודה מראש!
לקריאה נוספת והעמקה
שלום, תוכלי להיעזר בטיפול בשמנים ובצמחי מרפא- כדאי להיוועץ עם איש מקצוע. ישנו ג'ל של חברת WELEDA שעשוי לסייע- NARBEN GEL החלמה מהירה צוות בית מרקחת מרכז הצפון 0544242655