תינוקת בת חודש וחצי
דיון מתוך פורום בדיקות דם בילדים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
התינוקת שלי בת חודש וחצי השתחררנו מבית חולים הכל היה תקין לאחר כשלושה שבועות החלה פריחה בכל הגוף הובחנה עי רופא אלרגיה כאלרגית לחלב ןלסויה , התחלנו הזנה בנוטרימגן חל שיפור אדיר בפריחה ונעלמה ושוב לאחר כשלושה שבועות שוב פריחה !! לטענת הרפאת ילדים האוכל לא תקין ועברנו לנוקאיט . כיום שלושה ימים אחרי החלה פריחה עם שלפוחיות בגב ובבטן ביצענו ספירת דם Lymf יצא 70.0 שהערך הוא בין 15 ל 50 Mcv יצא 104 שהערך התקין הוא עד 100 מה כבר יכול להיות?? מה אנחנו מפספסים??
לקריאה נוספת והעמקה
ד"ר לוין דרור