בס"ד אבקש מאוד את תגובתך
דיון מתוך פורום לידת עכוז
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
למייל האחרון ששלחנו מצג לא יציב, בסוף דבריך הנך כותב שיש סיכוי יפה מאוד ללידה רגילה אך האם מול זה, אם יצטרכו ניתוח, הוא מסוכן מאוד שלא שוה לקחת את הצאנס ? או שזה סיכון מידתי ושווה לקחתו, וניתוח רגיל, כמובן בס"ד, אנו מעוניינים לפי חוות דעת שלא מחייבת אך מקצועית מאדם "מדהים " שבדק אותי לשאול את הרב, באם אינך עונה בכל אופן , נשמח מאוד אם גם תגיד זאת תודה רבה אלוקים ישלם לך כגמולך הטוב בכפל כפלים וימלא משאלותיך לטובה בכל עת , תודה חיה לוי מודיעין עילית
הסיכון בהחלט נמוך ומידתי ולדעתי שווה להמתין כי אם הייתי חושב אחרת הייתי ממליץ לך חד משמעית לקבוע תור לניתוח מתוכנן. בהצלחה.
שימלאו כל משאלות לבך לטובה אכי"ר