האם אני מבינה נכון מהדברים שכתבת כאן שבביקור חולים
דיון מתוך פורום לידת עכוז
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
כבר לא מיילדים לנל"ק עכוז? ילדתי אצלכם לנל"ק עכוז אצל פרופ' יפה לפני כמעט 4 שנים. מדוע השתנו הנהלים? והיכן הם עומדים כיום? תודה רבה!
השתנו הנהלים כי השתנה המנהל (פרופ' יפה יצא לפנסיה לפני שנה). למרות שאני בהחלט תומך בלנל"ק עכוז, ביצעתי את זה לא מעט פעמים בעבר ואין ספרות נגד, מנהל המחלקה החדש מתנגד לכך נחרצות. הנושא עדיין בדיונים ואם ישתנה הנוהל, אעדכן בפורום.
(מספר מקשר)
גם אם כבר ילדתי לנל"ק עכוז הוא לא יסכים? ואני זוכרת שד"ר פולק בזמנו לא התלהב בכלל כשהוא ראה אותי אחרי הלידה. טוב, אני מקווה לא להזדקק. נכון לשבוע שעבר, שבוע 32+2, הוא היה במצג ראש.