מצג עכוז וחבל הטבור מסובב פעמיים
דיון מתוך פורום לידת עכוז
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בשבוע 37 הריון שלישי מצג עכוז לידה ראשונה קיסרי עקב עכוז לידה שניה רגילה (אך בסיכון יותר מהרגיל עקב הצלקת מהניתוח שנשארה דקה 2.5 מ מ) כעת בשבוע 37 עברתי נסיון היפוך שנכשל . הרופא שביצע מספר נסיונות היפוך אמר שחבל הטבור מסובב פעמיים סביב ראש העובר והוא לא ממליץ לנסות יותר. האם לידת עכוז אפשרית במצב כזה?
שלום יעל, על פניו ניתן ללדת עכוז אחרי ניתוח קיסרי במיוחד לאור העובדה שכבר ילדת לידה רגילה. כמובן צריכים לשקול כל מיני נתונים ( למשל משקלים בלידות הקודמות והערכת משקל כעת). רצוי לדון בכל השיקולים כדי לקבל החלטה. ניתן ליצור קשר איתי דרך מזכירתי: 072-3228192 (החל ממחר ב- 8:00). בהצלחה.