לידה שישית עכוז עם ירדת מים שבוע 34+5
דיון מתוך פורום לידת עכוז
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הערכת משקל:2160, מים:79 בעבר יולדת עם זירוז, אני מעונינת לידת עכוז, אבל אומרים שיש בזה סיכונים, אני רוצה בשערי צדק, האם ללכת על לידת עכוז או ניתוח שאני מאוד לא רוצה.
לא ניתן לתת יעוץ מפורט למקרה צפצפי בכתב. באופן כללי, כאשר מדובר בלידה חוזרת, אם עומדים בכל התנאים (משקל בין 1500 ל- 3800 גרם, עכוז ולא רגליים וראש בתנוחה רגילה) הלידה מאוד בטוחה. לפרטים נוספים ניתן לפנות למזכירתי יהודית, 072-3228192. בהצלחה.
(מספר מקשר)