לידת עכוז איפה ניתן לבצע
דיון מתוך פורום לידת עכוז
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בהריון חמישי שבוע 34. מצג עכוז. בהריון ראשון ילדתי לידת עכוז בביקור חולים. עכשיו הבנתי שנסגר. איפה עוד ניתן ללדת לידת עכוז (האם יש גם בתי חולים בצפון?) והאם צריך לעשות הכנות מראש?
שלום, קודם כל העובר עוד יכול להתהפך מעצמו, שנית אם הוא לא יעשה זאת עד שבוע 37, כדאי לנסות היפוך. אין מקום שמיילד עכוזים בשגרה כמו שהיה בביקור חולים אך אני ממשיך ליילד בשערי צדק. יש עוד מספר רופאים שמיילדים בבתי חולים שונים בארץ אבל זה כבר עניין של מזל ואני לא יכול להמליץ על בית חולים מסוים. בהצלחה
(מספר מקשר)