לידת עכוז לאחר ניתוח קיסרי
דיון מתוך פורום לידת עכוז
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום דוקטור, בהמשך לשאלה מטה... קודם כל, תודה על התשובה. הרחם במבנה תקין. אני אקבע תור להיפוך. רציתי לשאול גם: 1. אמי ילדה בלידת עכוז תינוק במשקל מעל 4 ק"ג... האם דברים היו שונים אז? 2. הלידות שלי היו ארוכות - שלב הצירים היה יותר מ- 24 שעות בחדר לידה, שלב הלחיצות סביר (עד 30 דקות). אין סיבה ברורה לזה. האם זה יכול לגרום לבעייה בלידת עכוז? תודה על המענה
1. הנהלים לא השתנו לפחות 30 שנה (מאז אני בתחום). יתכן והערכת המשקל היתה נמוכה ממה שאמך ילדה בפועל. 2. לא אמורה להיות בעיה.
(מספר מקשר)