Pseudotumor Cerebri והיריון
דיון מתוך פורום לידת עכוז
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום דוקטור לפני שלוש חודשים קיבלתי אבחנה של Pseudotumor Cerebri והתחלתי טיפול באורומוקס .עכשיו מתברר שאני בשבוע עשירי להריון .האם ההיריון יכול להחמיר את הPseudotumor Cerebri ? האם יש המלצה לעשות הפלה כדי שלא להחמיר את המחלה ? תודה רבה
שלום אורה, כפי שבטח שמת לב, הפורום מיועד לכל מה שקשור למצג עכוז (היפוך, לידת עכוז) ולא ליעוץ כללי לגבי הריון בסיכון. אשמח ליעץ לך בביקור מסודר. ניתן לפנות למשרדי 072-3228192. בהצלחה !!!
(מספר מקשר)