ריטלין

דיון מתוך פורום  הפרעות קשב וריכוז בקרב ילדים

05/06/2015 | 23:40 | מאת: אבא

שלום, אני קיבלתי מרשם של ריטלין לילדי אני לא רוצה לתת לו כי אומרים שזה סם מסוכן מלא תופעות לוואי תיפקוד רובטי אני מנסה לקחת אותו לטיפולים אומרים יש לו קושי ב ריכוז כיתה תמיד חולם ולא מקשיב למורה מה אני צריך לעשות ?

לקריאה נוספת והעמקה

אבא שלום, הפרעת קשב ורכוז, בהגדרה, הינה הפרעה הטומנת בחובה מצוקה והפרעה בתפקוד. הטפול בהפרעה זו הוא טפול כוללני, וחלק חשוב בו הוא הטפול התרופתי. לטפול התרופתי, והדבר נכון לכל טפול תרופתי באשר הוא, יש תופעות לואי. יש לזכור שגם לטפולים לא תרופתיים, כמו טפול פסיכולוגי או טפול אלטרנטיבי, יש תופעות לואי. גם לאי-טפול, יש השלכות שעלולות להיות משמעותיות, ואפשר להתייחס אליהן כ-"תופעות לואי" של חוסר טפול. כאב, אתה והאם, היחידים המחליטים על הטפול של ילדיכם. אין לך מנוס מלקבל החלטה האם ברצונך לנסות טפול תרופתי מוכח, או לנסות טפולים אחרים שרובם אינם מוכחים. אני ממליץ שתוועץ ברופא שרשם לך את המרשם ל-Ritalin, לגבי מחשבותיך על התרופה והחששות שלך מהטפול. חלק מאמירותיך לגבי התרופה אינן מבוססות. יום טוב, ד"ר ברנע ארז.

17/08/2015 | 18:51 | מאת: אורלי

האם יש מצבים בהם ילד מגיע לאבחון ונמצא כי אין בעיה. אני נמצאת בנקודה בה אני חושבת שיש לילד בעיה אולם איש במערכת החינוך לא המליץ לי על אבחון או בדיקה של הנושא. האם אפשר לבחון ולגלות שאין לילד בעיה?

מנהל פורום הפרעות קשב וריכוז בקרב ילדים