תופעות לוואי מינוקסי 5

דיון מתוך פורום  תרופות ורוקחות

11/09/2012 | 14:12 | מאת: ג

לפני כשלושה חודשים התחלתי את השימוש במינוקסי 5. לדעתי, יש עצירה ניכרת בנשירה ולפי ההבחנה שלי גם קצת מילוי בשיער שבמרכז הראש. מעבר לזה, אינני בטוח, אבל ייתכן שישנה צמיחה של שיער שלא הבחנתי בו קודם באזור הגבות (יותר נכון לצידי הגבות, מחוץ ל"לשוליים"). אני לא בטוח אם זה בהשפעת המינוקסי, או שלא הבחנתי בזה קודם, זה לא ממש גלוי לעין, רק אם ממש מתמקדים מקרוב. חשבתי שזה אולי כן בגלל זה כי בכל זאת הוא נמרח על הקרקפת, ולפעמים כשאני מזיע, גם אם עוברות מס' שעות אחרי המריחה, חשבתי שאולי זה מעורר צמיחה באזורים אחרים בפנים שהתמיסה באה איתם במגע. האם יכולה להיות תופעה כזאת?

ג שלום, קודם כל, חדשות טובות שיש שיפור במצב. מינוקסי 5 יצמיח שיער בכל מקום שיש בו זקיקי שיער ובא במגע עם החומר הפעיל, לכן תתכן צמיחת שיער גם על הפנים. עליך להקפיד למרוח שכבה דקה מהתמיסה רק באיזורי ההקרחה ולהימנע ממגע באיזור הפנים. ליאת

11/09/2012 | 23:14 | מאת: רון

האם ייתכן כי המריחה על הקרקפת של החומר יכול לגרום להפרעות קצב בלב, לחצים בחזה למי שיש רגישות לחומר? האם רוגיין קצף יכול לגרום יותר לתופעות לוואי הללו כי אינו מכיל פרופילן גליקול אשר גורם להספגות איטית יותר של החומר, כאשר רוגיין קצף לא מכיל זאת ולכן עלול לגרום יותר לתופעות לוואי הללו?

מנהל פורום תרופות ורוקחות