תופעות לוואי בעקבות שינוי מינון ציפרלקס
דיון מתוך פורום תרופות ורוקחות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני נוטלת ציפרלקס 10 מ"ג כבר כמה חודשים בעקבות נסיון להפחית חרדות קלות. לאחרונה הועלה לי המינון ל 15 מ"ג - אותו אני נוטלת מזה כשבועיים. בשבועיים האחרונים שמתי לב שהחרדה שלי דווקא גברה ואני גם מתחילה לחוש דכאונות קלים. האם יתכן שזוהי תופעת לוואי של ההעאלה במינון? ואם כן - תוך כמה זמן זה צפוי לשכוך?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום, ייתכן שבעקבות העלאת מינון תחווי חרדות. ברוב המקרים זה חולף כעבור שבועיים. מכיוון שכבר חלפו שבועיים ואת גם מתלוננת על דיכאון, כדאי להתייעץ שוב עם הרופא המטפל. ליאת