גלולות למניעת הריון
דיון מתוך פורום תרופות ורוקחות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אם לקחתי גלולה וסוף זה לא היה וסת אלא רק דימום האם להמשיך עם החפיסה
שירלי שלום, לא הבנתי את השאלה. האם סיימת חפיסה ולא קיבלת מחזור? האם באמצע החפיסה היה דימום? האם פספסת גלולות? אנא כתבי הודעה ברורה יותר, וצייני האם מדובר בפעם הראשונה שאת לוקחת גלולות. ליאת
ראשית כן זו הפעם הראשונה שאני נוטלת גלולות למניעת הריון אני אחרי לידה והרופא אמר לי שביום הראשון של הוסת אתחיל את החפיסה והיה לי דימום שחשהתי שהוא וסת והתחלתי את החפיסה והדימום פסק האם להמשיך את החפיסה?