עד כמה מומלץ מכשיר אדים
דיון מתוך פורום תרופות ורוקחות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לתינוקת בת 11 חודשים שמשתעלת עד שמקיאה?
לקריאה נוספת והעמקה
נופר שלום, מכשיר אדים מוסיף לחות לחדר ובכך מקל על הנשימה ומרככים קצת את ההפרשות. אדים קרים יכולים לסייע בשיעול נבחני כי קור מרחיב את הסימפונות. לא כולם ממליצים על שימוש במכשיר אדים, ולפני כמה שנים יצא איגוד רופאי הילדים בארץ בהמלצה שלא להשתמש במכשירי אדים מחשש לזיהום של דרכי הנשימה עקב חיידק שחי במים עומדים. בכל מקרה, אם את בוחרת להשתמש במכשיר אדים, יש להקפיד על הוראות השימוש של היצרן, לא להשאיר בו מים עומדים (לרוקן ולייבש בגמר השימוש), ולהשתמש במים רתוחים (שהתקררו). ליאת