ADD אצל מבוגרים
דיון מתוך פורום נוירולוגיה - מבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
עברתי מבחן BRC ונטען כי איני סובלת מהפרעת קשב וריכוז ולכן הנוירולוגית לא רצתה לתת לי טיפול תרופתי. אבל ביצעתי 4 מבחנים שונים יןךששיייייייגדגדגג באופן עצמאי באינטרנט (באנגלית) שנתנו כולם את אותה תוצאה לפיה אני סובלת מ ADD ברמה בינונית. בנוסף, אני קוראת מאמרים רבים ומחקרים בנושא ומכולם עולה באופן חד משמעי שיש לי ADD (כמעט כל המאפיינים מתאימים לי ברמה גבוהה מאוד). האם האבחון שגוי? האם ניתן לפנות לאבחון מסוג אחר? האם נוירולוג לא יתן לי טיפול תרופתי ללא אבחון "רשמי"? מה עושים ומה מכבי מציעה למבוגרים בתחום זה - אם בכלל?
לקריאה נוספת והעמקה
מובן לבדוק אתוך בנושא.