הרפס זוסטר
דיון מתוך פורום נוירולוגיה - מבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, אני בת 27 לפני כשבועיים התפרצה אצלי המחלה "הרפס זוסטר" הרופ נתן לי טיפול בפצעים והם מתחילים לעבור אך יש לי כאבים עזים בגב בצלעות ואפילו בשוק של אותו צד - קיבלתי כדורים משככי כאבי-פרקוסט- אך אי אפשר לתפקד איתם אני סובלת מכאבי ראש עזים השאלה שלי מתי יעבור הכאב העצבי? אני לא מסוגלת לעבוד כך האם יש כדור אחד חזק שמומלץ?
לקריאה נוספת והעמקה
לשום, ליזה כאבים חזקים ומשכים כחודשים. תרופץ בחירה- TEGRETOL ונותן אותה בדרל כלל נוירולוג. רופא משפחה צריך לעשות בירור לנסיבות התפרצות זוסטר בגיל צעיר.