נימול בשוק וחלשה בכף הרגל
דיון מתוך פורום נוירולוגיה - מבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, לפני כחודשיים נעלתי נעלי עקב גבוה, באותו ערב הרגשתי נימול ברגל למטה בצד החיצוני למטה וחולשה בכף הרגל, קושי למשוך אצבעות למעלה, כעבור 3 שבועות זה כמעט עבר, נעלתי שוב את אותם נעלים ושוב בערב הרגשתי את אותה תופעה. עברו כ-3 שבועות, זה לא עובר. אין שום כאבי גב או מקומות אחרים, אין לי בעיה לעמוד על קצה האצבעות, אבל לא יכולה לעמוד על הנבל. יש הרגשה כאילו תעלת העצב נתפסה בחיבור בין כף הרגל לבין השוק, מרגישה כאב קל בתנועה במקום הזה. מה יכולה להיות הבעיה ואיך מטפלים בה? תודה מראש.
לקריאה נוספת והעמקה
כדאי לפנות לנוירולוג ולבצע בדיקת EMG.