זבובים בראייה
דיון מתוך פורום נוירולוגיה - מבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בוקר טוב, אני בת 36. בריאה בד"כ ללא תרופות קבועות.מזה כחודשיים רואה בשתי העיניים זבובים מעופפים מעל העיניים. התופעה בעיקר ביום ו/או אם החדר מואר מאד. נבדקתי אצל רופא עיניים - הכל תקין. עשיתי בדיקת עורקי התרדמה החוץ גולגולתיים בדופלקס - תקינה. בדיקות דם תקינות. (מידי כמה חודשים ישנו התקף מיגרנה קשה "המשבית" אותי ליומיים שלושה - מטופל באיבופן).הופנתי לנוירולוג אך עוד לא הייתי אצלו. התופעה משגעת אותי. 1. מה לדעתך יכולה להיות הסיבה לתופעה? 2. מה הטיפול? תודה רבה!
כדאי לעשות בדיקת EEG.