סחרחורת
דיון מתוך פורום נוירולוגיה - מבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בת 40 ויש לי קוצב לב מזה שנתיים. עשיתי לאחרונה בדיקות דם למעט B 12 והכל תקין, גם לחץ הדם שלי. לפני שבועיים בערך היתה לי סחרחורת כשעברתי ממצב ישיבה למצב עמידה , אבל לא סחרחורת שהחדר מסתובב אלא כאילו העניים לא מצליחות להתמקד ומעין סחרחורת פנימית. לפני 5 ימים קרה לי אותו דבר במצב של ישיבה הרגשתי שאני לא יכולה להתמקד בראיה והכל מבפנים זז. היום זה שוב קרה אבל בעוצה מאוד נמוכה ממש לשבריר שניה (לפני זה לא לקח מספר שניות) כשישבתי מול המחשב ועבדתי. האם זה יכול להיות בגלל בעיות מיקוד בראיה? בכל מקרה אני חרדתית מאוד ומפחדת שזה יכול להיות מגידול בראש? האם זה הגיוני שזו תהיה תופעה יחידה לגידול בראש?
שלום, ורד גידול בראש - זה לא דבר ראשון שהייתי חושב עליו. מה סיבה להסנסת קוצב לב? כדאי לפנות לנוירולוג בהקדם. במידה וסחרחורת חוזרת הייתי פונה לחדר מיון.
למה למיון? זו סכנת חיים?