קפלנסקי 11 גבעתיים
דיון מתוך פורום נוירולוגיה - מבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ד"ר שיכמן שלום, הנני בת 74 בריאה בדרך כלל. מזה למעלה מחודש ימים יש לי עיקצוצים או דקירות בכל חלקי הגוף: בכפות הידיים, בגב כפות הידיים, במרפקים, בזרועות, ברגלים (ביחוד בשוקיים) בכף הרגל ובגב העליון ליד חוליות הצוואר יש לי מעין צריבה. זה בא והולך. בזמן השינה ובפעילות ביום אינני מרגישה את הדקירות. ברוב הזמן ביום אינני מרגישה מאומה, ורק בערב כאשר אני נחה אני מרגישה את הדקירות. הייתי אצל רופאת המשפחה, עשיתי בדיקות דם והן תקינות. מה לעשות? ולמי עלי לפנות? בתודה, ירדנה
גב' לוי, שלום מציע לעשות בדיקת EMG (בדיקת הולכות עצבים) ולפפנות לנוירולוג בשאלה של פגיעת עצבים הקפיים.