נימול בכפות ידיים לאחר לידה
דיון מתוך פורום נוירולוגיה - מבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב ילדתי לפני 3 שבועות את ילדי השני בלידה רגילה וללא אפידורל. לפני כשבוע התחילו לי תחושות נימול/נימלול בכפות הידיים במהלך ההשכמות בלילה ובשעות הבוקר ואני חשה שהאצבעות קצת רדומות ומניעה אותן כל הזמן כדי לשפר את התחושה ; אציין כי נראה כי האצבעות עדיין מעט נפוחות ( אני רואה שהטבעות שלי טרם עולות עלי) כמו כן אני מזיעה מאד בלילה כך שנראה שהגוף שלי עדיין מוציא נוזלים שנאגרו בהריון. אודה לעצתך המקצועית באם לגשת לאבחון ואצל מי או שתופעה זו מוכרת לאחר הלידה ואמורה לחלוף לבד ללא טיפול תודה מרב
תוספת : בנוסף לנימול אני חשה גם זרמים באצבעות הידיים תודה מרב
שלום, מירב כדאי לעשות בדיקת EMG בשאלה של לחץ על עצבים באזור של שורש כף יד - תסמונת CARPAL TUNNEL SYNDROME.