דלקת בעצב הפנים (השיתוק על שם בל)
דיון מתוך פורום נוירולוגיה - מבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום שמי יעל גרינברג ואני בת 45 בריאה בד''כ. לפני שלושה ימים אובחנתי כחולה בדלקת זו , הטיפול שניתן לי הוא סטרואידים אך במשך השלושה ימים הללו יש לי עקצוצים על הקרקפת, במצח. חזרתי עם זה למיון שם נאמר לי כי יש קשר בין הדלקת לעקצוצים . האם ניתן למנוע אותם ? מה ניתן לעשות כדי להפסיקם או להפחיתם?
לקריאה נוספת והעמקה
גב' גרנברג שלום אני מתנצל שעונה באיחור. הטיפול בשיתוק עצב הפנים - פרדניזון, פיזיוטרפיה ודיקור סיני. במידה ויש כאבים או תחושה לא נעימה מוסיפים את אנלגטיקה.