כדור ליריקה
דיון מתוך פורום נוירולוגיה - מבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בעל בן 62 סוכרתי 2. מטופל בתרופות להורדת כלורסטרול, סוכר ולחץ דם. לאחרונה סובל מכאבים בשוקיים, ברכיים. קיבל ליריקה 75 מ"ג. עד לא מזמן זה עזר עכשיו גם זה לא. יש לו כאבים עזים בירכיים וברכיים. מה שעוזר לו אבל לאחרונה לזמן קצר זה כדור ליריקה 75 מ"ג. האם צריכים כבר להעלות את המינון וכמה? האם מותר לחמם את האיזור שכואב עם מנורה חכולה???? תודה ע העזרה.
לקריאה נוספת והעמקה
כל עלית מינון של תרופה ובמיוחד את ליריקה רק בהמלצה של הרופא המטפל. לגבי חימום - חום עוזר לפרקים אך מעלה לחץ דם. אני לא יכול להמליץ לעשות את זה.