קפיצות שרירים
דיון מתוך פורום נוירולוגיה - מבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ד"ר לפני כשנה וחצי ,וחודש וחצי לאחר לידה התחילו קפיצות שרירים בכל הגוף. כל פעם יש תופעה נוספת ...יש כאבי שרירים בעיקר בכפות הרגליים. לאחרונה יש לי מעין לחץ על האגודל בעיקר כשאני באה במגע עם מים(מוזר מאוד) יש לי קושי לעלות מדרגות כואבים לי הרגליים כבר בקומה השניה .אני לא יודעת אם זאת חולשה או סתם בעיה במשקל. בהתחלה נורא נלחצתי וחשבתי שמדבור במחלת ניוון ALS הייתי אצל כמה נירולוגים שבדקו ואמרו שאין לי כלום. בפעם האחרונה נשלחתי לבצע EMG מיצגי אך לא הלכתי מהפחד של הבדיקה והתוצאה. יכול להיות שלאחר כל כך הרבה זמן של קפיצות שרירים מתפתחת מחלה מסוג זה? אני עדיין לחוצה ולוקחת ציפרלקס כבר שנה. אודה לך על תשובתך.
מה בעיה כן לעשות את EMG?
הבעיה היא מהפחד של הבדיקה ועוד יותר מהפחד למצוא מחלת חשוכת מרפא. מתשובתך אני מבינה שהכל יכול להיות .....