רמת גן המתמיד 33
דיון מתוך פורום נוירולוגיה - מבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום דר' שיכמן, הנני בריאה באופן כללי.בת 66 מזה שנתיים אני סובלת מרעד ביד ימינית שהולך ומתגבר עם הזמן. בהדרגה מופיע רעד גם ברגלים ויד השמאלית וגם בצורה מאוד עדינה- רעד בראש. בהמלצת ניורולוג ביצעתי c.t.מוח - ללא חומר ניגוד עקב אלרגיה בעבר- התוצאה תקינה. ניסיתי פריזולין לתקופה קצרה מאוד כי הגבתי בחלומות קשים. הנני לוקחת ויפאקס 75 מ"ג ליום. שאלות: האם יכול להיות כי מדובר בתחילת מחלת פרקינסון?? האם ניתן לעורוך בירור נוסף כדי להגיע לדיאגנוזה? האם קיים טיפול תרופתי נוסף אשר לא מתנגש עם תרופות אנטי דפרסנטיות?
לקריאה נוספת והעמקה
תשובה היא כן לכל השאלה.