תופעה מוזרה
דיון מתוך פורום נוירולוגיה - מבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום , לפני מספר ימים חוויתי סיטואציה לא נעימה ואני לא יודעת למה לקשר את זה, בסביבות הערב הרגשתי לחץ בראש,הראש כאב לי אבל לא בעוצמות חזקות ,זה היה בזמן בילוי עם חברים ,ברצוני לציין כי לא שתיתי אלכוהול או נטלתי סמים , לפתע הרגשתי מן חולשה כזו,דיברו איתי על בחורה שאני מכירה ולא זכרתי מיזו 0 שם) , היה קשה לי קצת לדבר.לקח לי זמן להתאושש מזה, יכול להיות שנלחצתי והחרפתי את המצב? אני בת 36 , סבלתי בעבר מתפקוד יתר בלוטת התריס , סובלת מאנמיה
לקריאה נוספת והעמקה
מרינה, זה יכול להיות סוג של מיגרנה. כדאי לפנות לנוירולוג.