בדיקת EMG
דיון מתוך פורום נוירולוגיה - מבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
עברתי תאונת דרכים אשר גרמה לי כאבי גב וכאבים ברגל. נשלחתי לבדיקת EMG תוצאות הבדיקה מצורפות בקובץ. הרופאה שמקמצת מאוד במילים רשמה בתוצאות- EMG - פגיעה שורשית L2-L5-S1 סימנים של פולינוירופתיה סכרתית. שאלתי מהיא פגיעה שורשית מה ההשלכות העתידיות שלה? האם הפגיעה השורשית היא כתוצאה מתאונת הדרכים שעברתי? האם הפגיעה היא כתוצאה מסכרת לציין שליפני התאונה לא סבלתי מכאבי גב או פעולות עיצביות
לקריאה נוספת והעמקה
תשובות לשאלות יכול רק מי שעושה בדיקה גופנית, וחייב להיות אורטופד. פולינוירופטיה לא קשורה לתאונה.