שתי אבחנות שונות?
דיון מתוך פורום נוירולוגיה - מבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ראשונה : נוירופתיה אקסונלית סנסורי מוטורית ופרפרזיס קלה ?בשילוב של תסמונת פירימידלית ספסטית דו צדדית יחד עם סימנים של נזק במערכת העצבים ההיקפית בכפות רגליים . השניה : אין עדות לנוירופתיה פריפרית , המימצאים האקסונלים המוטורים הם PRE-GANGLIONIC הגורם מיאליטיס על רקע AV FISTULA שניסגרה בצינתור . אנא עזרתך תודה
האם פרפרזיס על רקע מיאליטיס הוא פגיעה במערכת העצבים המרכזית ? אשמח אם תעשה לנו קצת סדר בשאלות , שוב תודה
סליחה, יש פה רק חלק מהסיפור. אין אפשרות להבין שום דבר.