תופעות נוירולוגיות חוזרות
דיון מתוך פורום נוירולוגיה - מבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, לפני כשנה במשך חודשיים היו תופעות נוירולוגיות של הרדמות גפיים + נימול בכל הגוף בדיקת MRI מח יצאה תקין, EMG תקין בחודש האחרון התחילו לי קפיצות שריר בכף הרגל ונפסקי אחרי שבועיים. לפני כ3 שבועות חזרתי ליטול גלולות נגד הריון לאחר הפסקה של שנה. לפני כיומיים התחילה תחושת שריפה/צריבה במגע באזור העורף+ כתפיים ורגישות למגע באזור, העיניים יבשות מאוד. תחושת השריפה לא עוברת כלל כבר שבוע ומתגברת בשעות הערב. האם יכול להיות קשור לגלולות? האם יש לפנות לנוירולוג שוב או בכלל אולי לתחום אחר? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום, רותם יש מקום לפנות לנוירולוג.