B12
דיון מתוך פורום נוירולוגיה - מבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום כידוע B12 קריטי למערכת העצבים.אני צמחוני גיל 65 שלא אוכל בשר ומוצרי חלב והשאלה מהי הדרך למניעת חוסר.(כיום הרמה תקינה) 1. יש אומרים שהיה מחקר בביהח בילינסון שמצא שהגוף סופג מכדורים רק במידה והמינון גדול מ- 500 מיקרוגרם. האם זה נכון? 2. יש אומרים שהדרך הטובה ביותר זה דווקא מינונים קטנים כל יום של B12 אולם משולבים בתכשיר כללי של כל קבוצת ויטמין B כדי למנוע אי איזון בגוף . 3. יש אומרים שחומצה פולית עוזרת לספיגה ואחרים אומרים בדיוק להפך. 4. האם לקחת עם הארוחה או בין הארוחות? בתודה
שלום, שאול מה בדיוק רמת VIT B12?
שלום הרמה כיום 720 --- בעבר הייתה גם מעל 900.ובעבר הרחוק יותר ירדה גם לפעמים ל- 300. אבל שאלתי מתייחסת לתחזוקה נאותה כדי למנוע חוסרים בעתיד ולא כדי לפתור בעייה בהווה. בתודה