רגרסיה
דיון מתוך פורום נוירולוגיה - מבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אני בת 25 וסטודנטית. במהלך השנים האחרונות, דווקא תוך כדי הלימודים אני חשה כי יש רגרסיה בזיכרון שלי. אני שוכחת מילים, שוכחת דברים שלמדתי (בסיסיים!) שנים קודם לכן וגם אני מרגישה שכושר ההתבטאות שלי התדרדר ויותר קשה לי לבטא את עצמי בצורה אינטיליגנטית מבעבר וקשה לי למצוא מילים לתאר את מה שאני רוצה (שוב, מעולם לא הייתה לי בעיה עם זה). הייתי רוצה לדעת מה יכולה להיות הסיבה? ואיזה בדיקות,אם יש, כדאי לעשות. תודה
שלום, אילנה לרגרסיה זו יש סיבות שונות למשל הפרעה בתפקוד בלטות אנדוקריניות ועוד. כדאי לפנות לנוירולוג ולבדוק לעומק.