פזילה

דיון מתוך פורום  נוירולוגיה - מבוגרים

13/06/2018 | 18:30 | מאת: הודיה

שלום, הגיוני דבר כזה שפתאום מתחילה פזילה ואני רואה רגיל (לא כפול)? בבקשה אל תכתוב לי "מקרה פרטני...". הייתי אצל נוירולוג והוא אומר שזה לא הגיוני אבל זה בדיוק מה שקרה לי. ממש חשוב לי לדעת. האם זה שאני לא רואה כפול אומר שהפזילה מלידה רק היתה סמויה? האם יש קשר לזה שאני לא רואה בשתי העיניים בו זמנית אלא רק בעין אחת כל פעם? לכן אין לי ראית תלת מימד. האם זה שאני רואה כל פעם בעין אחרת גורם לזה שלא אראה כפול? או שאין קשר והפזילה פשוט מולדת? תודה רבה!

לקריאה נוספת והעמקה

להודיה שלום רב, לצערי הרב אינני מבין את השאלה. ללא קשר - המקום לקבלת תשובה לשאלה פרטנית הוא מפגש עם רופא בשר ודם, ולא בהתכתבות. אם תשובת הנוירולוג לא היתה מספקת, ניתן להתיעץ עם נוירולוג אחר, או עם רופא עיניים. בברכת בריאות, כרמל ערמון

13/06/2018 | 19:43 | מאת: הודיה

השאלה- התחילה אצלי פזילה חדשה. אני לא רואה כפול. הייתי אצל נוירולוג והוא אומר שזה לא ייתכן שהפזילה חדשה, אחרת הייתי רואה כפול. וזה אומר שתמיד הייתי פוזלת. זה באמת לא הגיוני שמתחילה פזילה חדשה ורואים רגיל? והשאלה השניה ששאלתי- עובדתית זה מה שקרה.. האם זה יכול להיות קשור לזה שאני לא רואה בשתי העיניים בו זמנית אלא כל פעם באחת אחרת? האם יכול להיות שזה מה שגורם שלא אראה כפול?

מנהל פורום נוירולוגיה - מבוגרים