עיתויי לקיחת תרופות.
דיון מתוך פורום נוירולוגיה - מבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב לכם. אני בן 79 וכבר שש שנים שאני חולה פרקינסון. מה עדיף ליטול את התרופות בשעת ארוחת הבוקר בשעה 07.30 למרות שהארוחה מכילה שמן בסלט ובחביתה ובהפרש של שש שעות בארוחת הצהריים שוב לקחת וכך גם בערב או לחכות שעתיים עד שהאוכל יתעכל? ושאלה נוספת. בתרופות שבעלון ההסבר כתוב שליטול את התרופה על קיבה ריקה האם אכילת פרוסת לחם או תפוח נחשבים קיבה ריקה ? בתודה יצחק זילבר
לקריאה נוספת והעמקה
למר זילבר שלום רב, חריגה מהוראות היצרן כדאי שתישקל ישירות בין המטופל לרופאיו. איזון מחלת פרקינסון הוא נושא עדין, וטוב שימצא בידי זוג ידיים אחד. בברכת בריאות, כרמל ערמון