הפרעת קשב במבוגרים וטיפול תרופתי
דיון מתוך פורום נוירולוגיה - מבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אובחנתי לאחרונה בהפרעת קשב וריכוז. האבחון נעשה בגיל 40. רטלין נמצא מראש כלא מתאים, וקבלתי מרשם לאדרל. השתמשתי באדרל פעם אחת, הרגשתי האצה בפעימות לב, עליה בחרדה, קשיי נשימה, ואין שיפור מבחינת ריכוז. 1. האם להמשיך לנסות לקחת את התרופה? (התור לנוירולוג רק בעוד חודש וחצי) 2. פורסם כי עבור 20% מהאוכלוביה, רטלין ואדרל לא מסייעים. מה עושים במקרה כזה? תודה מראש
לפונה שלום רב. לא כדאי לקחת תרופה אם היא איננה מועילה ומלווה בתופעות לוואי בלתי נעימות. לרוב הטיפול היעיל כולל שלוב נכון של התערבויות תרופתיות ולא תרופתיות. הפרעת קשב ורכוז אינה מקשה אחת, והטפול צריך להיות מותאם פרטנית למאיינים הספציפיים. בברכת בריאות, כרמל ערמון