עזרה- מגרנה 4 חודשים..............
דיון מתוך פורום נוירולוגיה - מבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום פרופ, יש לי כאבי ראש 4 חודשים מעולם לא היה לי כאבי ראשכאלו ובאופן כללי אינני סובלת מכאבי ראש. הייתי אצל נוירולוג כנראה שזו מגרנה. האם מגרנה יכולה להיות תקועה כל כך הרבה זמן? חשבתי שזה יום יומיים? האם הכדורים כמו אדוויל אופטלגין רוקסט לא אמורים להעלים את זה לגמריי?- או שזה רק משכך כאב( כלומר הכאב עדיין קיים וזה לא מטפל בבעיה) ושאלה אחרונה: האם יש גלולות מסויימות נגד הריון שיכולות למנוע מגרנה? אם כן אילו? תודה רבה
לקריאה נוספת והעמקה
ראי פרוט ב--30.12.2017. האפשרויות רבות. בברכת בריאות, כרמל ערמון