מצח רדום אחרי ניתוח בהרדמה
דיון מתוך פורום נוירולוגיה - מבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ערב טוב עברתי ניתוח בשרירי העיניים בהרדמה מלאה ביום ראשון ומאתמול בערב אני מרגישה שהמצח שלי רדום כל האזור מעל העיניים אני לא מרגישה אותו. אני עם מסיכה כזו קרה רוב היום שעוזרת לכאבים ולגרודים שיש לי האם יכול להיות שעשיתי נזק מהקור הזה? בלי קשר אולי תוכל לעזור לי גם בזה. אני גם לא מרגישה טוב אני לא מפסיקה להקיא ויש לי הרבה צמרמורות בגוף אתמול בערב היה לי חום אבל שותה הרבה משככי כאבים אז זה מאזן אבל מאוד חלשה. רמבם ששם עשיתי את הניתוח אמרו לי לבוא למיון אבל אין לי כח נפשי לבדיקות ואשפוז, לכן אשמח לעזרה
יקרה תעלי למיון כמו שאמרו לך את מאוד קרובה לניתוח ואל תסתמכי על האנטרנט במצב כזה. תרגישי טוב
לא אמרו לי לעלות ואני מחכה לתגובה של הרופא בפורום
מצבך מחייב בדיקת רופא. אם לא חלף מאז שכתבת -- פני לחדר מיון. בברכה, כרמל ערמון
כתבתי שאני לא רוצה לעלות למיון. והתשובה תעלי למיון? בכל מקרה יום שני יש לי ביקורת
הזמינו לי רופא הביתה ואני בדרך למיון עכשיו תודה