תוצאות בדיקת mri ראש צוואר

דיון מתוך פורום  נוירולוגיה - מבוגרים

22/10/2017 | 15:26 | מאת: דוד

אבי בן 69 עבר בדיקת mri cgecu, חולשה ספסטית של הרגליים, יותר בשמאל. מוח 1. אין רואים הפרעה בולטת למרקם או לנפח המוחי. אין רואים תהליך תופס מקום רלבנטי להסתמנות. 2. א. מוקד דימומי זעיר במידבריין מימין. מוקד כמו - לקונרי זעיר וישן בטלמוס מימין. ב. מנינגיומה קימרונית קטנה באזור פרונטלי גבוה מימין, עומקה כ- 5 מ"מ, ללא בצקת. ג. ציסטה ארכנואידלית בציסטרנה מגנה. ד. עיבוי הרירית וציסטות במערות הפנים. ה. דוליכואקטזיה עורקית. עמוד שדרה צווארי אין רואים לחץ על החוט או הפרעה למרקמו. בלט ושינויים דיסקוגניים יותר מימין, שינויים פצטריים. היצרות הנקב הימני, אימפרסיה :C5-6 בינונית של השק. שינויים דומים, השפעתם פחותה ועם לטרליזציה לשמאל. :C4-5 שינויים פחותים במרווחים אחרים. אין רואים הפרעה מסננת במרקם הגרמי. אשמח לקבל, בבקשה ,הסבר על תוצאות הבדיקה וכן בנוגע למניוגמה האם יש צורך בניתוח? תודה רבה!

22/10/2017 | 15:28 | מאת: דוד

אבי בן 69 עבר בדיקת mri ראש וצוואר בעקבות חולשה ספסטית של הרגליים, יותר בשמאל. מוח 1. אין רואים הפרעה בולטת למרקם או לנפח המוחי. אין רואים תהליך תופס מקום רלבנטי להסתמנות. 2. א. מוקד דימומי זעיר במידבריין מימין. מוקד כמו - לקונרי זעיר וישן בטלמוס מימין. ב. מנינגיומה קימרונית קטנה באזור פרונטלי גבוה מימין, עומקה כ- 5 מ"מ, ללא בצקת. ג. ציסטה ארכנואידלית בציסטרנה מגנה. ד. עיבוי הרירית וציסטות במערות הפנים. ה. דוליכואקטזיה עורקית. עמוד שדרה צווארי אין רואים לחץ על החוט או הפרעה למרקמו. בלט ושינויים דיסקוגניים יותר מימין, שינויים פצטריים. היצרות הנקב הימני, אימפרסיה :C5-6 בינונית של השק. שינויים דומים, השפעתם פחותה ועם לטרליזציה לשמאל. :C4-5 שינויים פחותים במרווחים אחרים. אין רואים הפרעה מסננת במרקם הגרמי. אשמח לקבל, בבקשה ,הסבר על תוצאות הבדיקה וכן בנוגע למניוגמה האם יש צורך בניתוח? תודה רבה!

לדוד שלום רב, השיחה אודות משמעות בדיקה עדיף שתתנהל פנים אל פנים בין הרופא שהזמין את הבדיקה לבין מי שנבדק. הדבר מאפשר לקשר את הממצאים לאדם. כמוכן המפגש פנים אל פנים מאפשר לדבר על "מה קורה הלאה?" ראה גם "יעוץ פרטני מחייב בדיקה." בברכת בריאות לך ולאביך, כרמל ערמון

מנהל פורום נוירולוגיה - מבוגרים