MRI מח- הפניה מרופא משפחה
דיון מתוך פורום נוירולוגיה - מבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום בספטמבר שנה שעברה עשיתי mri למח ומצאו ממצא ליד בהפופיזה. הייתי צריכה להיות במעקב של אנדוקרינולוג ונוירוכירורג אבל לצערי לא הקפדתי... הביקור האחרון שלי אצל האנדוקרינולוג היה בדצמבר שנה שעברה ובסיכום ביקור שלו היה כתוב שאני צריכה צילום mri מעקב בספטמבר 2017 (אחרי שנה). שזה עכשיו. האם רופא משפחה יכול להביא לי הפניה לבדיקה או שאני צריכה לעבור דרך אנדוקרינולוג ונוירוכירורג? אני במתח האם הוא השתנה..
לחלי שלום, שאלי את רופא המשפחה. אם יתן הפניה מה טוב. אם לא -- העקוב על אחריותו. בברכת בריאות, כרמל ערמון